$APPLICATION Жаңалықтар
Хотите у нас работать?

Жаңалықтар

Фильтр
Начало активности (дата): Выбрать дату в календареВыбрать дату в календаре
  
Қандай жағдайларда сақтандыру компаниясы сақтандырылған ЖКО кінәлі тұлғадан залалды өтеуді талап ете алады
23.07.2024

Заң бойынша әрбір жүргізушіде болуы тиіс міндетті автосақтандыру полисі (КҚИ АҚЖМС) ЖКО зардап шеккендердің мүліктік мүдделерін қорғайды. Алайда, сақтандыру компаниялары кінәлі жүргізушіден сақтандыру төлемін өтеуді, яғни кері талап ету құқығын (регресс) пайдалануды талап ете алатын жағдайлар да болады.

Апаттылық рейтингі: 2023 жылы Қазақстанда 90 мың ЖКО орын алды – құқықтық статистика деректерінен 5,5 есе көп
09.07.2024

Міндетті автосақтандыру нарығын зерттеу «Евразия» сақтандыру компаниясының талдаушылары Мемлекеттік кредиттік бюроның деректері негізінде дайындады

29 жыл– тұрақты шарықтау: «Евразия» СК-да ТМД-дағы S&P-ден ең жоғары рейтинг
25.06.2024

2024 жылғы 24 маусымда Standard & Poor's халықаралық агенттігі «Евразия» сақтандыру компаниясының BBB деңгейіндегі ұзақ мерзімді кредиттік рейтингін, «Тұрақты» болжамын растады. Талдаушылардың пікірінше, «Евразия» Қазақстанның егеменді стресс-тестінің ең қатал гипотетикалық сценарийлерінде де ең тұрақты сақтандыру компанияларының бірі болып қала береді.

Kia көлігіне ағаш бұтақтары құлаған: "Евразия" СК автокөлікке келтірілген зақым үшін 1,3 млн теңге төледі
18.06.2024

Алматыда дауыл салдарынан көпқабатты тұрғын үйдің ауласында тұрған бірнеше көлік зардап шекті, қатты соққан желдің салдарынан оларға құрғақ ағаштың бұтақтары түскен, деп хабарлайды "Евразия" Сақтандыру компаниясының баспасөз қызметі. Зақым келген автокөліктердің арасында алты ай бұрын автосалоннан сатып алынған KIA Cerato болды, КАСКО ерікті сақтандыру полисінің арқасында оның иесі сақтандыру төлемін алды.

115 мың теңгеге сызат: "Евразия" СК маманы аулада тұрған автомобиль неден зардап шегуі мүмкін екенін айтты
10.06.2024

Көршілер арасындағы көппәтерлі үйдің ауласындағы тұраққа қатысты дау-дамайдан кейін олардың көлігі қаншалықты жиі зардап шегеді? Қалай болғанда да, мұндай кикілжіңнен соң мүліктің қасақана бүлінгені жайлы естіп жатамыз.

Ағаш, қоршау, тіркеме: "Евразия" СК ЖКО кезінде көлік жүргізушілері немен жиі соқтығысып қалатынын айтты
03.06.2024
Жол-көлік оқиғаларының басым бөлігі екі немесе одан да көп көліктің қатысуымен болады. Алайда жол апаты кезінде бағана, ағаш, қоршау және басқа да нысандармен соқтығысу жағдайлары жиі кездеседі. "Евразия" сақтандыру компаниясында соңғы уақытта болған осындай оқиғалар туралы айтылды.
Hyundai Elantra көлігін бұршақ ұрған: "Евразия" СК жарты млн теңге төлемді жүзеге асырды
30.05.2024

Шымкентте сауда орталығының ашық көлік тұрағында бұршақ бірнеше тұраққа қойылған автокөлікке зақым келтірді, деп хабарлайды "Евразия" Сақтандыру компаниясының баспасөз қызметі.

Кайрат Чегебаев: Қазақстанға сақтандыру иммунитетін енгізу керек
24.05.2024

«Евразия» СК Басқарма төрағасы жаңа табиғи апаттар кезінде сақтандыруды дамыту және мемлекеттік бюджет шығындарын азайтудың ықтимал жолдарын әңгімеледі.

1 маусымнан бастап қазақстандықтарға Грузияға кіру үшін медициналық сақтандыру қажет болады
17.05.2024

Сақтандыру полисінің болуы туралы талап қайтадан бұзылған жағдайда туристке кіруге рұқсат берілмеуі мүмкін

«Евразия» СК су тасқынынан зардап шеккендерге алғашқы сақтандыру төлемдерін жасады
15.05.2024

15 мамыр 2024 ж., Алмат қ. – «Евразия» Сақтандыру компаниясы Қазақстанның солтүстігі мен батысындағы ауқымды су тасқынынан зардап шеккен азаматтар мен бизнес өкілдерінің өтініштері бойынша алғашқы төлемдерді жасады. Сонымен қатар, компания табиғи зілзаладан зардап шеккендердің өтініштерін қабылдау мерзімін ұзартты.  


Страницы: 1 2 3 4 5 ... 9 След.
Æ
Страховой случай?

Произошел страховой случай и Вы столкнулись с проблемой. Не беспокойтесь, если у Вас страховой полис АО «СК «Евразия». Мы сочувствуем Вам и готовы оказать помощь и поддержку. В связи с введенным карантином в городах Алматы и Нур-Султан, по всем вопросам онлайн консультации и обратной связи по страховым случаям и страховым выплатам Вы можете обратиться по электронному адресу ServiceCenter@theeurasia.kz, написав обращение, обстоятельства произошедшего события, ваш вопрос и отправив свои контактные данные (ФИО, телефон и email), и наш компетентный специалист свяжется с Вами.

Для этого необходимо:
Î
Заказать звонок
Ваша заявка успешно отправлена!