Хотите у нас работать?

Сақтандыру жағдайы

EP_1400-420_kaz.jpg
Сақтандыру жағдайы?

Сақтандыру оқиғасы орын алды және сіз не істеу керектігін білмейсіз бе? «Евразия» сақтандыру компаниясының сақтандыру полисі болса, уайымдамаңыз. Алдымен жол полициясына (102 нөмірі) және төтенше жағдайлар жөніндегі комиссарға 5678 (ұялы телефоннан тегін) қоңырау шалыңыз. Сақтандыру талаптары бойынша онлайн кеңес алу үшін бізге электрондық пошта арқылы жазыңыз: ServiceCenter@theeurasia.kz. Оқиғаның мән-жайын, сұрағыңызды және байланыс ақпаратыңызды (аты-жөні, телефон нөмірі және электрондық поштасы) көрсетіңіз, біздің маман сізбен байланысады.

Бұл үшін қажет:
  • Мүмкіндігінше тезірек, бірақ 3 күннен аспайтын мерзімде Компанияға: тегі мен аты-жөнін немесе ұйымның атауын, болған оқиға туралы, сақтандыру объектісі, жағдайлары, орны мен уақыты туралы қысқаша хабарлаңыз. Сіз келесі әрекеттер туралы ақпаратты аласыз;
  • Бұдан басқа, сақтандыру жағдайы туралы өтініш жазу қажет болады;
  • Сақтандыру шартында қарастырылған, сақтандыру жағдайының орын алу фактісін растайтын құжаттарды жинап, Қоғамға тапсыру;
  • Құжаттар тізімі

Æ
Страховой случай?

Произошел страховой случай и Вы столкнулись с проблемой. Не беспокойтесь, если у Вас страховой полис АО «СК «Евразия». Мы сочувствуем Вам и готовы оказать помощь и поддержку. В связи с введенным карантином в городах Алматы и Нур-Султан, по всем вопросам онлайн консультации и обратной связи по страховым случаям и страховым выплатам Вы можете обратиться по электронному адресу ServiceCenter@theeurasia.kz, написав обращение, обстоятельства произошедшего события, ваш вопрос и отправив свои контактные данные (ФИО, телефон и email), и наш компетентный специалист свяжется с Вами.

Для этого необходимо:
Î
Заказать звонок
Ваша заявка успешно отправлена!