Хотите у нас работать?

Егер сіз "Евразия" СК клиенті болсаңыз - Сіз еш уайымдамасыңыз болады. Біз Сізге сіз үшін кез келген қолайлы уақытта кез келген көмекті көрсетуге және кеңес беруге дайынбыз. Шығындарды реттеу - бұл сақтандыру полисі бойынша Сіздің сақтандыру төлемін алу процесі. Сақтандыру жағдайы орын алған кезде, сақтандырушы ("Евразия" СК компаниясы) Сіз шеккен шығынды өтейді (автомобильді жөндеу, емханада емделу және т.б.). Егер Сізде сақтандыру жағдайы орын алған болса - дереу келесі телефондар бойынша "Евразия" СК тәулік бойына диспетчерлік қызметіне қоңырау шалыңыз:

5678 – ұялы телефоннан тегін

8 701 053 2688 – Алматы/Астана қалалары бойынша апат орнына Авариялар жөніндегі уәкілді шақыру

8 8000 8000 99 – Қазақстан бойынша тегін желі


Біздің мамандар не істеу керек және қандай реттілікпен жасау керектігін түсіндіреді.

КҚИ АҚЖ МС (Көлік құралдары иелерінің азаматтық-құқықтық жауапкершілігін міндетті сақтандыру):

Компанияға ұсыну үшін қажетті құжаттардың тізімі

1. Компанияға хабарласқан клиент ЖКО кінәлі болып табылады:
1) жеке куәлік;
2) КҚ техникалық паспорты;
3) жүргізуші куәлігі/ уақытша жүргізуші куәлігі;
4) сақтандыру полисі;
5) жол полициясының материалдары: әкімшілік құқықбұзушылық туралы хаттама, қосымшасымен ЖКО сұлбасы, ЖКО қатысушыларының түсіндірме жазбалары (бар болған жағдайда);
6) психобелсенді затты пайдалану фактісін және мас болу жағдайын анықтау үшін медициналық куәландыру қорытындысы (бар болған жағдайда);
7) егер сақтанушы заңды тұлға болса, жол парағы немесе жүргізуге берілген сенімхат.

2. Компанияға хабарласқан тұлға жәбірленуші болып табылады:
1) жеке куәлік;
2) КҚ техникалық паспорты;
3) егер өтініш білдіруші КҚ меншік иесі болып табылмаса, сақтандыру компаниясының мүддесінде өкілдік етуге КҚ иесінің сенімхаты;
4) жол полициясының материалдары: әкімшілік құқықбұзушылық туралы хаттама, қосымшасымен ЖКО сұлбасы, ЖКО қатысушыларының түсіндірме жазбалары (бар болған жағдайда).

АвтоКаско:

Неғұрлым жиі кездесетін сақтандыру жағдайларын толық талдау және Сіздің машинаңызбен ЖКО орын алған кезде қабылдау қажет болатын шаралардың сипаттамасы.

Маңызды!

Жол полициясының қызметкерлері келгенге дейін апат орнынан кетіп қалмаңыз, автомобильді қозғалтпаңыз және ЖКО қатысы бар заттарға тимеңіз;

ЖКО сұлбасын жасағанға дейін ЖКО барлық қатысушыларының автомобильдерін қозғалтпаңыз, сұлбада көлік құралдарының орналасуы тіркеледі, мүмкіндігінше куәгерлердің қатысуымен және олардың Т.А.Ә., мекенжайлары мен телефондарын көрсете отырып.


Мүлік зақымданған

Егер сіздің сақтандырылған мүлкіңізбен қандай да бір жағдай орын алған болса, жүзеге асыру талап етілетін рәсімдердің егжей-тегжейлі сипаттамасы.

Өрт:


Су басу:


Дүлей апат:


Саяхат кезіндегі медициналық көмек

Егер сіз шетелде болған кезде Сізге медициналық көмек қажет болатын болса, не істеу керек: "Евразия" СК" АҚ өкілдерімен қалай байланысу керек; сақтандыру компаниясымен байланысу мүмкіндігі болмаған кезде, не істеу керек; сақтандыру өтемақысын алу үшін қандай құжаттарды жинау керек.

Байланыс орталықтарымен байланысуға арналған нөмірлер

ТІКЕЛЕЙ ЖЕЛІЛЕР ЖӘНЕ GVA СЕРВИС ОРТАЛЫҚТАРЫ

Москва (Ресей): +7 495 775 09 99

Түркия(Анталия): +90 242 824 97 70, +90 535 234 13 48

Египет (Хургада): +20 10 648 99 22, +20 10 332 01 23

Кипр (Ларнака): +357 24 625 099

Болгария (София): +359 2 439 44 44

ТЕГІН ТЕЛЕФОН ЖЕЛІЛЕРІ

Финляндия: 0 800 116 696

Франция: 0 800 900 998

Германия: 0 800 182 4065

Австрия: 0 800 291 976

Италия: 800 787 235

Таиланд: 00 1 800 357 1295

Греция: 00 800 357 129 23 00

Испания: 900 993 570

Швейцария (Цюрих): 0 800 836 352

Сервис компаниясына хабарласу кезінде келесі мәліметтерді хабарлау қажет:

Орыс тілінде сөйлейтін операторлар Сізге медициналық көмекті және басқа да көмекті ұйымдастырады, сондай-ақ Сіздің емделу төлеміне кепілдікті таратады.

Егер қандай да бір себептермен сіздің Сервис компаниясына қоңырау шалуға мүмкіндігіңіз болмаған болса және сіз орналасқан жеріңіз бойынша емдеу мекемесіне медициналық көмекті алу үшін өз бетіңізбен жүгінген болсаңыз, "Евразия" СК сапардан қайта оралған кезде растаушы құжаттарды көрсету кезінде сақтандыру шартымен (сақтандыру полисімен) белгіленген лимитке сәйкес сіздің шығындарыңызды өтейді.

Тұру еліне қайтып оралғаннан кейін сақтандыру жағдайы туралы "Евразия" СК барынша жылдам хабарлаңыз.

Жазатайым жағдай орын алды

Егер сіз жарақат алған болсаңыз, не істеу керек: ресімдеу қажет болатын құжаттар тізімі, сондай-ақ сақтандыру сомасын төлеу тәртібі.

Æ
Страховой случай?

Произошел страховой случай и Вы столкнулись с проблемой. Не беспокойтесь, если у Вас страховой полис АО «СК «Евразия». Мы сочувствуем Вам и готовы оказать помощь и поддержку. В связи с введенным карантином в городах Алматы и Нур-Султан, по всем вопросам онлайн консультации и обратной связи по страховым случаям и страховым выплатам Вы можете обратиться по электронному адресу ServiceCenter@theeurasia.kz, написав обращение, обстоятельства произошедшего события, ваш вопрос и отправив свои контактные данные (ФИО, телефон и email), и наш компетентный специалист свяжется с Вами.

Для этого необходимо:
Î
Заказать звонок
Ваша заявка успешно отправлена!