$APPLICATION
Төтенше жағдайлар министрлігінің мәліметі бойынша, 2022 жылы бүкіл ел бойынша 1956-ға жуық көлік өртенген. Ал осы жылдың он айында мұндай 1777 оқиға орын алған. Айта кетері, 95% жағдайда жеңіл автокөліктер өртеніпті. Негізгі себеп - техникалық ақауларға байланысты электр жабдықтарының қысқа тұйықталуы.
"Көлік неғұрлым ескі болса, қысқа тұйықталу мүмкіндігі соғұрлым жоғары болады, бұл зиянды өртке және көліктің толық жойылуына әкелуі мүмкін. Жаңа машиналар аз жанатын сияқты көрінеді, бірақ олай емес. Өткен жылы біз Tesla Model 3 көлігінің иесіне 13 млн теңгеден астам төлем жасадық", – деп түсіндірді Юрий Славкин.
Сарапшының пікірінше, кез келген көлік өрт болған жағдайда сақтандыруды қажет етеді. Мәселен, тасымалдауды жүзеге асыратын жеке кәсіпкердің бизнесіне көлігінің өртенуі тиімді емес.
Электр сымдарының тұйықталуы жиі кездесетін жағдай сирек емес, мұны ТЖМ статистикасы дәлелдейді. Бұнымен қоса бұзақылық ниетпен өртеу жағдайлары көбейіп кетті.
Сондай-ақ, батареяларға үнемдеудің қажеті жоқ және уақытпен тексерілген брендтерді таңдаған дұрыс.
Айта кетсек, SmartCASCO бағдарламасы бойынша сақтандыру көлік құралын табиғи апаттардан оның ішінде дауылдан, су тасқынынан қорғайды. Сонымен қатар бағдарлама үшінші тұлғалардың заңсыз әрекеттері кезінде және жүргізуші кінәлі болса да, апаттан сақтандыру төлемін алуға мүмкіндік береді.
Сонымен қатар, "Евразия" СК өрт салдарынан зардап шеккендер үшін КАСКО бойынша төлемдердің айтарлықтай төмендегенін атап өтті. Өткен жылы компания зардап шеккен көлік иелеріне 102 млн теңге, ал 2023 жылдың он айында 22 млн теңге ғана төлеген
eurasia36.kz немесе "Евразия" СК кеңселерінде SmartCASCO бағдарламасы бойынша полисті 50% жеңілдікпен дербес ресімдеуге, шарттарды таңдауға және сайтта құнын дербес есептеуге болады. Сондай-ақ, сақтанушыларға 11 айға дейін бөліп төлеу мүмкіндігі бар.
Бұған дейін, "Евразия" СК толығымен өртеніп кеткен Nissan X-Trail иесіне 9 млн теңге төлеген болатын.
Тіпті Tesla да өртенуі мүмкін: Шығындарды кім өтейтінін Евразия СК компаниясы түсіндіріп берді - Stan.kz, 24.11.2023
Произошел страховой случай и Вы столкнулись с проблемой. Не беспокойтесь, если у Вас страховой полис АО «СК «Евразия». Мы сочувствуем Вам и готовы оказать помощь и поддержку. В связи с введенным карантином в городах Алматы и Нур-Султан, по всем вопросам онлайн консультации и обратной связи по страховым случаям и страховым выплатам Вы можете обратиться по электронному адресу ServiceCenter@theeurasia.kz, написав обращение, обстоятельства произошедшего события, ваш вопрос и отправив свои контактные данные (ФИО, телефон и email), и наш компетентный специалист свяжется с Вами.