Хотите у нас работать?

Жаңалықтар

Қазақстан АҚШ Бас бейсбол лигасы үшін не істей алады?

23.01.2023

Бейсбол қалай АҚШ-тың орасан ойын-сауық индустриясына және бүкіл әлемдегі сақтандыру компаниялары үшін қалаулы клиентке айналды.

«Нью-Йорк Янкиз», «Бостон Ред Сокс» – атауларын кез келген адам өмірінде жоқ дегенде бір рет естіген аңызға айналған бейсбол командалары. Бейсбол индустрия ретінде әлемдегі нағыз мәдени құбылысқа, сонымен бірге – АҚШ-тағы девелоперлер мен өнеркәсіптік алыптармен қатар ірі сақтанушыға айналды.

Ұр - жүгір

АҚШ-тағы бейсбол туралы алғашқы естеліктер XIX ғасырдың басынан басталады, ал ойын 1869 жылы ойыншылары ақша ала бастаған алғашқы кәсіби команда пайда болған кезде коммерциялық жолға түсті.

АҚШ-тағы алғашқы кәсіби бейсбол лигасы 1876 жылы пайда болды және Ұлттық лига деп аталды. 2000 жылы ол Америка лигасымен бірігіп, содан бері қарапайым түрде Бас бейсбол лигасы (Major League Baseball, немесе MLB) деп аталады.

MLB-де тіпті сонау 1875 жылы әзірленген және 1903 жылы ресми түрде қабылданған өз конституциясы бар. Бүгінгі таңда MLB – бұл АҚШ-та және одан тыс жерлерде миллиондап саналатын жанкүйерлері, және олардан миллиардап ақша табатын тұтас бір империя.

Айтпақшы, АҚШ-тағы бейсболдың, атап айтқанда, спорттық мерч (бейсболкалар, футболкалар, мойынорағыштар, плакаттар, билеттер және т.б.) айналасында жеке коллекциялық мәдениет өсті. Жыл сайынғы айналымы ондаған миллион доллардан асатын бейсбол карталарын ерекше атап өткен жөн, ал жеке үлгілерді құны жағынан ең қымбат бейнелеу өнері туындыларымен салыстыруға болады.

Мен американдық кәсіпкерлікке - кез-келген нәрседен пайда табу мүмкіндігіне таңдануды тоқтатпаймын.

MLB барлығына негіз

MLB бейхабар адамдар үшін өте шиеленіскен құрылымды иеленеді. Ол Американдық және Ұлттық лигалар деп аталатын екі конференциядан, сондай-ақ: шығыс, орталық және батыс – әрбір конференцияда үштен болатын алты дивизионнан тұрады. Алайда, мұндай құрылым АҚШ-тың барлық ірі кәсіби спорт лигаларына тән, өйткені MLB олар үшін калька болып табылады.

MLB-дің екі негізгі конференциясына 15-тен бірінші дәрежелі командалар қатысады, олардың орбитасына барлығы әр түрлі кәсіпқойлық деңгейіндегі 257 клуб кіреді: жасөспірімдер академиясынан бастап студенттік және жартылай кәсіби командаларға дейін. Олардың барлығының өз алаңдары мен стадиондары бар, оларды міндетті түрде сақтандырады.

Әр команда тұрақты маусым барысында 162 ойын өткізеді, олардың жартысы - үйде. Осылайша, MLB-дің бір маусымында 2430 ойын саналады, олардың әрқайсысына орта есеппен 30 мың адам, немесе жылына 73 миллионға жуық көрермен келеді.

Әр конференцияның үздік төрт командасы плей-оффқа шығады, ал екі команда арасындағы ойындардың финалдық сериясы Әлемдік серия деп аталады.

Сондай-ақ MLB ғаламдық экспансия жүргізеді, кей жерде сәтті. Жақында Қытай екінші бейсбол Риміне айналады.

Бүгінгі таңда бейсбол – МакДональдс, Голливуд немесе Вудсток сияқты, АҚШ-тың мәдени кодының бір бөлігі. Мұнда кинематография арқылы спортты дамытуға және шынайы американдық өмір салтын насихаттауға ақшаларын аямаған MLB мен оның бастамашыларының үлкен еңбегі бар.

Сонымен қатар, АҚШ-тағы үлкен спорт саяси үгіт-насихаттың ажырамас бөлігі болып табылады және өз сайлаушысына оңай қолжеткізуге болатын үгіт алаңы ретінде әрекет етеді. Мәселен, 1918 жылы бейсбол стадионында спорттық іс-шарада АҚШ-тың әнұраны алғаш рет шырқалды.

Бейсболдың жүрегін сақтандыру қажет

Командалар мен олардың ойыншылары болмаса, алаңның өзінде құштарлық пен ойын маусымындағы шиеленістер болмаса, үлкен спорттың болуы мүмкін емес. Команда - бұл спорттың рухы.

Алаң және онда орналасқан стадион, даусыз, бейсбол бизнесінің негізгі материалдық активі болып табылады. Дәл осы жерде матчтар өтеді, оның барысында команда иелері тек бір ойында билеттер, атрибуттар, сусындар мен тағамдар сату арқылы ондаған миллион ақша табады.

Биылғы жылы «Евразия» СК мүліктік тәуекелдерді жабуды (PD) және өндірістегі үзілісті (BI) қамтитын MLB қайта сақтандыру бағдарламасына қатысу туралы ұсыныс алды, оған жалпы сомасы $23 млрд. Болатын стадиондар, кеңселер, коммерциялық жылжымайтын мүлік және қоймалар кіреді. Лига объектілері негізінен АҚШ-та орналасқан, бірақ Қытайда, Доминиканда, Мексикада, Оңтүстік Кореяда және тіпті Венесуэлада да бар. Айтпақшы, Қытай – Жапониямен және Оңтүстік Кореямен қатар MLB функционерлері бейсбол мен жергілікті командаларды белсенді түрде насихаттайтын жаңа перспективалы нарық.

Спорттық тарихтың бір бөлігі болып табылатын антиквариат, сондай-ақ миллиардтар тұратын зияткерлік құқықтар өтелуге жатпайды. MLB ірі медиаконтент өндірушісі және жеткізушісі болып табылатынын айта кеткен жөн.

Осы жылдың өзінде Флоридадағы стадионға «Иэн» дауылы зақым келтірді, және бұл жөндеу жұмыстарының тоқтап қалуына байланысты үлкен шығындар туралы айтпағанда. 2017 жылы «Харви» және 2013 жылы «Сэнди» дауылдары орын алып, олар сақтандырушыларға миллиондаған доллар шығын әкелді. Бірақ сонымен бірге де өрттер, су тасқыны, су құбырларының бұзылуы, жанкүйерлер ұйымдастырған тәртіпсіздіктер және тағы басқалары бар. Тәуекелдер жетіп артылады, сондықтан сақтандыру да өте маңызды.

«Евразия» спорттық инфрақұрылымды, атап айтқанда Ресей мен Катардағы әлем чемпионаттарының футбол стадиондарын қайта сақтандыруға қатысты. Өткен жылы біз активтері $9,5 млрд құрайтын Ұлттық хоккей лигасын (NHL) қайта сақтандыру бағдарламасына алғаш рет қатыстық, онда сақтандыру объектілерінің қатарында стадиондар болды.

Бейсболды қайтадан керемет ету

Тек АҚШ-та ғана бейсбол ойнамайды: Оңтүстік-Шығыс Азия мен Океания елдерінде ол тек қарқын алып кееді. Ойынды Оңтүстік Корея мен Жапонияға осы елдердегі базаларда орналасқан американдық сарбаздар әкелді.

Олимпиададағы бейсболдың тұрақсыз жағдайы: ол әлемде жеткіліксіз таралуына байланысты 2012 және 2016 жылдары ойын бағдарламасынан алынып тасталды, бірақ Токио ұйымдастыру комитетінің ұсынысы бойынша 2020 жылы (2021 жылы өткен) қайтып оралды.

АҚШ-тағы бейсболдың танымалдылық шыңы алпысыншы жылдарға сәйкес келді, ол кезде ол бірінші нөмірлі спорт болатын. Гэллап Институтының мәліметі бойынша, бүгінде Штаттарда бейсболдың танымалдығы төмендеп келеді, ол футболға (американдық) және баскетболға орын береді. Бүгінгі таңда MLB теледидар аудиториясының негізгі тірегін сол 60-70 жылдары ер балалар болған бумерлер құрайды. Қазір олар алпыс жаста – бұл спорт лигалары арасындағы ең жас теледидар аудиториясы және Трамп пен басқа республикашылардың ең адал сайлаушылары.

MLB-дің бұрынғыдай үлкен әсері жоқ. Соңғы бумермен бірге бейсболға деген қызығушылық қана емес, бәрімізге белгілі дәстүрлі Америка да жоғалып барады. Қалай болғанда да, MLB-де алдағы онжылдықтарда пайда әкелетін және пайда әкеле алатын көптеген активтер бар, яғни олар сақтандыру өтелімін қажет етеді. Әзірге лига басшылығы оның қайта өрлету жоспарын ойластырып, Американы қайтадан ұлы етуге тырысуы керек.



Æ
Страховой случай?

Произошел страховой случай и Вы столкнулись с проблемой. Не беспокойтесь, если у Вас страховой полис АО «СК «Евразия». Мы сочувствуем Вам и готовы оказать помощь и поддержку. В связи с введенным карантином в городах Алматы и Нур-Султан, по всем вопросам онлайн консультации и обратной связи по страховым случаям и страховым выплатам Вы можете обратиться по электронному адресу ServiceCenter@theeurasia.kz, написав обращение, обстоятельства произошедшего события, ваш вопрос и отправив свои контактные данные (ФИО, телефон и email), и наш компетентный специалист свяжется с Вами.

Для этого необходимо:
Î
Заказать звонок
Ваша заявка успешно отправлена!