$APPLICATION Жаңалықтар
Хотите у нас работать?

Жаңалықтар

Сақтандыру жаргондарын демистификациялау. 3-бөлім: зақымданған мүлік үшін төлемдер

29.11.2024

Алматыдағы кезекті жер сілкінісі көптеген адамдарды өз үйлерін және басқа да жылжымайтын мүліктерін сақтандыру туралы ойлауға мәжбүр етеді. Келісімшарт жасамас бұрын клиент сақтандырушылар қолданатын терминологияны түсінуі керек. «Евразия» СК кәсіби жаргонизмдерді түсінуге көмектеседі.

Алдыңғы материалдарда біз жылжымайтын мүлікті – үйді, пәтерді немесе коммерциялық алаңдарды сақтандыру кезінде кездесетін негізгі сақтандыру терминдері туралы, сондай-ақ заңды тұлғалар тап болатын күрделі ұғымдар туралы айтқан болатынбыз. Енді сақтандыру төлемдерімен байланысты анықтамаларды, яғни сақтандыру компаниялары не үшін әрекет ететінін түсінейік.

Сақтандыру төлемі – сақтандыру жағдайы басталған кезде сақтанушыға немесе пайда алушыға сақтандыру сомасы шегінде төленетін ақша сомасы. Сақтандыру төлемі, әдетте, сақтандырылған мүліктің құнымен шектеледі және қалпына келтіру шығындары негізінде анықталады. Төлем мөлшері мүлікке келтірілген залалға, сақтандыру сомасына және франшизаға байланысты болады.

Франшиза түрлері мен франшизаның қалай жұмыс істейтіні туралы толығырақ мына жерден біле аласыз.

Пайда алушы – пайдасына сақтандыру төлемі жүргізілетін тұлға. Әдетте, ипотекалық қарыз жағдайында тұрғын үй банктің талап етуі бойынша сақтандырылады, ал сақтандыру жағдайы басталған кезде төлемді тұрғын үй иесі емес, егер шарт бойынша пайда алушы болып табылатын банк ала алады.

Арнайы мамандықтар

Бағалаушы - сақтандырылған объектіге келтірілген залалдың мөлшерін анықтау бойынша сарапшы.

Сюрвейер – мүлікті сақтандыруға қабылдау алдында оны тексеруді жүзеге асыратын маман.

Аджастер – сақтандыру жағдайын реттеу үшін сақтандырылушымен жұмыс істеу бойынша апаттық инспектор/комиссар. Құжаттарды қабылдайды, сақтандырылушымен жұмыс жүргізеді.

Сақтандыру компанияларында осы үш функцияның барлығын бір адам да орындай алады. Әдетте, клиенттер мен сақтандыру жағдайлары көп болған жағдайда функциялар бөлінеді.

Залал және төлем түрлері

Ішінара залал – қалпына келтірілуі мүмкін және одан әрі пайдалануға жарамды күйге келтірілуі мүмкін зақымданулар. Төлем жөндеу немесе қалпына келтіру шығындарын жүзеге асыру үшін қажетті сома негізінде есептеледі.

Толық жойылу – мүлікті қалпына келтіру экономикалық тұрғыдан мүмкін емес дәрежеде жоғалту немесе зақымдану. Егер шығындардың құны сақтандыру сомасының 80% - нан асатын болса, әдетте толық жойылған деп танылады. Әдетте төлемді сақтандыру сомасынан франшиза мөлшерін шегеру арқылы есептейді.

Қалпына келтіру шығындары – сақтандырылған объектіні қалпына келтіру үшін қажетті материалдар мен қызметтерге арналған шығыстар. Бұған құрылыс материалдары мен оларды жеткізуге, жөндеу жұмыстарына кететін шығындар жатады. Оларға мүлікті жақсарту немесе өзгерту шығындары, яғни қажеттіліктен тыс шығындар кірмейді.

Пропорционалды төлем – жылжымайтын мүлік құнының пропорциясы мен сақтандыру сомасы негізінде есептелген сақтандыру төлемі. Мысалы, егер сақтандырылған объектінің құны 20 млн теңге болса, ал 10 млн теңгеге ғана сақтандырылса, онда сақтандыру жағдайы басталған кезде залал құнының жартысын төлеу жүзеге асырылады.

Сақтандыру – мүліктің зақымдануымен және оны кейіннен қалпына келтірумен байланысты шығындарға байланысты, соның ішінде табиғи апаттар: жер сілкінісі, су тасқыны, селдер, өрт, сондай-ақ техногендік сипаттағы құбылыстар немесе үшінші тұлғалардың құқыққа қайшы әрекеттері себебінен ауыр қаржылық жағдайға тап болмауға көмектесетін әл-ауқат құралы.

Жеке тұлғаларға арналған жылжымайтын мүлікті сақтандыру бағдарламалары туралы толығырақ ақпаратпен танысуға, сақтандырудың алдын ала құнын есептеуге және өтінімді «Евразия» СК сайтында қалдыруға болады: пәтерлерге арналған Light House бағдарламасы және үйлерге арналған Smart House бағдарламасы немесе байланыс орталығының қысқа нөмірі бойынша: 5678.

https://kaz.nur.kz/nurfin/2194176-saqtandyru-zhargondaryn-demistifikatsiialau-zaqymdangan-mulik-ushi...– NUR.KZ, 29.11.2024



Æ
Страховой случай?

Произошел страховой случай и Вы столкнулись с проблемой. Не беспокойтесь, если у Вас страховой полис АО «СК «Евразия». Мы сочувствуем Вам и готовы оказать помощь и поддержку. В связи с введенным карантином в городах Алматы и Нур-Султан, по всем вопросам онлайн консультации и обратной связи по страховым случаям и страховым выплатам Вы можете обратиться по электронному адресу ServiceCenter@theeurasia.kz, написав обращение, обстоятельства произошедшего события, ваш вопрос и отправив свои контактные данные (ФИО, телефон и email), и наш компетентный специалист свяжется с Вами.

Для этого необходимо:
Î
Заказать звонок
Ваша заявка успешно отправлена!