$APPLICATION
БСДҚ-да техникалық іркіліс
Құрметті клиенттер,
Бiрыңғай сақтандыру дерекқорында (БСДҚ) техникалық жұмыстарды жүргiзуге байланысты КҚИ АҚЖМС шарттарын жасау барысында қиындықтар туындап отыр.
Толығырақ сілтеме бойынша: https://mkb.kz/posts
Біздің қоғамда сақтандыру әлі де қажеттілік ретінде емес, артықшылық ретінде қабылданады. Бүгінде Қазақстанның жолдарымен 5,7 млн-нан астам автокөлік жүреді, ал жүргізушілердің көпшілігі міндетті автосақтандыруды ұзарту қажет болған кезде жылына бір реттен жиі емес сақтандыруды еске алады.
«Евразия» сақтандыру компаниясы Қостанай филиалының директоры Әсел Жомартова өткен жылы ауқымды су тасқыны кезінде зардап шеккендерді сақтандыру жағдайларын реттеудегі кәсіпқойлығы үшін «Ерен еңбегі үшін» медалімен марапатталды.
2025 жылғы 19 ақпан, Алматы қ.. – Астана – Щучинск тас жолында 95 көлік құралының қатысуымен болған ЖКО-да зардап шеккен жүргізушілер каско ерікті сақтандыру бағдарламалары бойынша, сондай-ақ міндетті автосақтандыру шеңберінде сақтандыру төлемдерін алды. Бүгінгі таңда «Евразия» сақтандыру компаниясынан 27,8 млн теңге сомаға жалпы төлемдерді сегіз автокөлік иесі алды, деп хабарлайды СК баспасөз қызметі.
«Евразия» Сақтандыру компаниясы өз клиенттеріне мереке туралы жағымды естеліктерді сақтауға, ал ЖКО – мен байланысты қиыншылықтарды өткен жылға қалдыруға көмектесу үшін «Жаңа жыл-қарызсыз» акциясын қайта іске қосады.
Алматыдағы кезекті жер сілкінісі көптеген адамдарды өз үйлерін және басқа да жылжымайтын мүліктерін сақтандыру туралы ойлауға мәжбүр етеді. Келісімшарт жасамас бұрын клиент сақтандырушылар қолданатын терминологияны түсінуі керек. «Евразия» СК кәсіби жаргонизмдерді түсінуге көмектеседі.
Произошел страховой случай и Вы столкнулись с проблемой. Не беспокойтесь, если у Вас страховой полис АО «СК «Евразия». Мы сочувствуем Вам и готовы оказать помощь и поддержку. В связи с введенным карантином в городах Алматы и Нур-Султан, по всем вопросам онлайн консультации и обратной связи по страховым случаям и страховым выплатам Вы можете обратиться по электронному адресу ServiceCenter@theeurasia.kz, написав обращение, обстоятельства произошедшего события, ваш вопрос и отправив свои контактные данные (ФИО, телефон и email), и наш компетентный специалист свяжется с Вами.