Сақтандыру объектісі әуе көлігін иеленумен, пайдаланумен, билік етумен, сондай-ақ сақтандыру жағдайларының нәтижесінде оның зақымдану немесе жоғалту (жойылу) тәуекелімен байланысты сақтанушының мүліктік мүддесі болып табылады.
Сақтандыру жағдайы келесі оқиғалардың нәтижесінде әуе кемесінің зақымдануы немесе жоғалуы (жойылуы) болып табылады:
авиациялық оқиғалардың немесе инциденттердің, немесе кез келген басқа жіктелген оқиғаның;
сақтандырылған мүлікті (әуе кемесін) ұрлау (айдап әкету емес) немесе жоғалту (із-түзсіз жоғалу);
үшінші тұлғалардың әдейі емес әрекеттерінің, яғни сақтандыру арқылы қорғау кезеңінде орын алған, оларды жүзеге асырған тұлғалар үшін әкімшілік немесе қылмыстық жауапкершілікті болдырмайтын әрекеттер.
Тәуекелдерді сақтандыру әуе кемесін пайдаланудың барлық кезеңдері үшін жүзеге асырылады - ұшу кезінде, бұру кезінде немесе тұрақта.
Сақтандыру объектісі сақтанушының Қазақстан Республикасының азаматтық заңнамасымен белгіленген тәртіпте оның әуе көлігін пайдалану, жолаушыларды, қол жүктерін, жүктерді және поштаны әуе тасымалын жүзеге асыру немесе мұндай әуе көлігінде авиациялық жұмыстарды орындау кезінде үшінші тұлғалардың өміріне және денсаулығына және (немесе) мүлкіне келтірілген залалды өтеу міндетімен байланысты сақтанушының мүліктік мүдделері болып табылады.
Сақтандыру жағдайы ретінде сақтандыру шартында көрсетілген әуе кемесін пайдалану салдарынан үшінші тұлғаларға, жолаушыларға және жүктің иелеріне келтірілген залалды өтеу бойынша сақтанушының азаматтық-құқықтық жауапкершілігінің басталуы танылады.
Сақтандыру жоғарыда аталған жауапкершілік түрлерінен кез келген комбинацияда жүзеге асырылуы мүмкін.
Еуропалық одақ елдеріне әуе кемесінің ұшу салмағына байланысты белгіленген лимиттерден кем емес ұшу кезінде.
Сақтандыру жағдайы орын алды және Сіз қиындықтарға тап болдыңыз. Егер Сізде "Евразия" СК" АҚ сақтандыру полисі бар болса, алаңдамаңыз. Біз Сізге тілектеспіз және көмек және қолдау көрсетуге дайынбыз. Алматы және Нұр-Сұлтан қалаларында карантин енгізілуімен байланысты сақтандыру жағдайлары мен сақтандыру төлемдері бойынша онлайн кеңес беру және кері байланыс мәселелері бойынша ServiceCenter@theeurasia.kz электронды мекенжайына өтініш, орын алған оқиғаның мән-жайларын, өз сұрақтарыңызды жазып және өз байланыс деректеріңізді (ТАӘ, телефон және email) жіберіп, хабарласа аласыз және біздің құзыретті маман Сізбен хабарласады.