$APPLICATION
Сақтандыру объектісі әуе көлігін иеленумен, пайдаланумен, билік етумен, сондай-ақ сақтандыру жағдайларының нәтижесінде оның зақымдану немесе жоғалту (жойылу) тәуекелімен байланысты сақтанушының мүліктік мүддесі болып табылады.
Сақтандыру жағдайы келесі оқиғалардың нәтижесінде әуе кемесінің зақымдануы немесе жоғалуы (жойылуы) болып табылады:
авиациялық оқиғалардың немесе инциденттердің, немесе кез келген басқа жіктелген оқиғаның;
сақтандырылған мүлікті (әуе кемесін) ұрлау (айдап әкету емес) немесе жоғалту (із-түзсіз жоғалу);
үшінші тұлғалардың әдейі емес әрекеттерінің, яғни сақтандыру арқылы қорғау кезеңінде орын алған, оларды жүзеге асырған тұлғалар үшін әкімшілік немесе қылмыстық жауапкершілікті болдырмайтын әрекеттер.
Тәуекелдерді сақтандыру әуе кемесін пайдаланудың барлық кезеңдері үшін жүзеге асырылады - ұшу кезінде, бұру кезінде немесе тұрақта.
Сақтандыру объектісі сақтанушының Қазақстан Республикасының азаматтық заңнамасымен белгіленген тәртіпте оның әуе көлігін пайдалану, жолаушыларды, қол жүктерін, жүктерді және поштаны әуе тасымалын жүзеге асыру немесе мұндай әуе көлігінде авиациялық жұмыстарды орындау кезінде үшінші тұлғалардың өміріне және денсаулығына және (немесе) мүлкіне келтірілген залалды өтеу міндетімен байланысты сақтанушының мүліктік мүдделері болып табылады.
Сақтандыру жағдайы ретінде сақтандыру шартында көрсетілген әуе кемесін пайдалану салдарынан үшінші тұлғаларға, жолаушыларға және жүктің иелеріне келтірілген залалды өтеу бойынша сақтанушының азаматтық-құқықтық жауапкершілігінің басталуы танылады.
Сақтандыру жоғарыда аталған жауапкершілік түрлерінен кез келген комбинацияда жүзеге асырылуы мүмкін.
Еуропалық одақ елдеріне әуе кемесінің ұшу салмағына байланысты белгіленген лимиттерден кем емес ұшу кезінде.
Произошел страховой случай и Вы столкнулись с проблемой. Не беспокойтесь, если у Вас страховой полис АО «СК «Евразия». Мы сочувствуем Вам и готовы оказать помощь и поддержку. В связи с введенным карантином в городах Алматы и Нур-Султан, по всем вопросам онлайн консультации и обратной связи по страховым случаям и страховым выплатам Вы можете обратиться по электронному адресу ServiceCenter@theeurasia.kz, написав обращение, обстоятельства произошедшего события, ваш вопрос и отправив свои контактные данные (ФИО, телефон и email), и наш компетентный специалист свяжется с Вами.