$APPLICATION
15 мамыр 2024 ж., Алмат қ. – «Евразия» Сақтандыру компаниясы Қазақстанның солтүстігі мен батысындағы ауқымды су тасқынынан зардап шеккен азаматтар мен бизнес өкілдерінің өтініштері бойынша алғашқы төлемдерді жасады. Сонымен қатар, компания табиғи зілзаладан зардап шеккендердің өтініштерін қабылдау мерзімін ұзартты.
Барлық зардап шеккен азаматтар компанияға ерікті түрде сақтандырылған көліктерді қалпына келтіру үшін төлем жасау өтінішімен жүгінді. Қазіргі таңда «Евразия» СК осындай он шақты өтініш түскен. Су тасқынынан зардап шеккен аймақтарда зардап шеккен автокөліктерге келтірілген нақты шығын көлемін анықтау үшін учаскеге баратын бағалау мамандары жұмыс істейді.
«Су тасқынының салдарынан сақтандырылған көліктердің көпшілігінде, әдетте, электронды құрамдас бөліктер – басқару мен сақтандырғыш блоктары, сымдар зақымдалған. Кейбір жағдайларда, егер көлікті су ағыны алып кетсе, қорап бөліктеріне, соның ішінде бамперлерге аздаған зақым келтірілген. Сондай-ақ, автомобильдердің барлығы дерлік ішкі салонын құрғақ тазалауды қажет етеді. Келіп түскен өтініштер бойынша орташа шығын көлемі шамамен 600 мың теңгені құрайды», – деп хабарлайды «Евразия» СК баспасөз қызметі.
Алғашқы сақтандыру төлемі КАСКО бағдарламасы бойынша сақтандырылған Chevrolet Cobalt автокөлігінің иесіне жасалды. Көлік ішінара су астында қалған, жалпы сақтандыру төлемі 400 мың теңгеге жуықтады. Қазіргі уақытта тағы бірнеше сақтандыру талаптары реттеу процесінде, көліктерге келтірілген залал сараптамадан өтуде.
Орта және ірі бизнес тарапынан «Евразия» СК жылжымайтын мүлікке, атап айтқанда коммерциялық үй-жайларға: сауда орындары мен тауарлары бар қоймаларға келтірілген залал туралы да бірқатар шағымдар түсті. Бұл ретте зардап шеккен аймақтардағы тұрғын үй жылжымайтын мүлкін сақтандыруды қамтамасыз ету деңгейі өте төмен болып қалып отыр – «Евразия» СК жеке тұлғалардан әлі бірде-бір өтініш түскен жоқ.
«Қиын жағдайды ескере отырып, өтініштерді қабылдау мерзімін бір айға дейін ұзарту туралы шешім қабылданды. Біріншіден, зардап шеккендердің барлығы үйлеріне қайтып орала қойған жоқ: көбінің шығынды бағалауға әлі де мүмкіндігі жоқ. Екіншіден, оралғаннан кейін адамдар шұғыл қажеттіліктерін шешумен – тұрмысын қалпына келтіру, сондай-ақ жоғалған құжаттарды қалпына келтірумен айналысады», – деп қорытындылады компания.
Шарттың стандартты талаптарына сәйкес, сақтандыру жағдайы басталған сәттен бастап сақтанушыға өтініш беруге үш күн беріледі.
"Еуразия" СК су тасқынынан зардап шеккендерге алғашқы сақтандыру төлемдерін жасады - NUR.KZ, 16.05.2024
Произошел страховой случай и Вы столкнулись с проблемой. Не беспокойтесь, если у Вас страховой полис АО «СК «Евразия». Мы сочувствуем Вам и готовы оказать помощь и поддержку. В связи с введенным карантином в городах Алматы и Нур-Султан, по всем вопросам онлайн консультации и обратной связи по страховым случаям и страховым выплатам Вы можете обратиться по электронному адресу ServiceCenter@theeurasia.kz, написав обращение, обстоятельства произошедшего события, ваш вопрос и отправив свои контактные данные (ФИО, телефон и email), и наш компетентный специалист свяжется с Вами.