$APPLICATION
Өмір кездейсоқтықтарға толы, кейде жағымсыз жағдайлар да болады. Алайда олардың салдарларын жақсарту мүмкіндіктері де бар. Жазатайым жағдайлардан сақтандыру жеке және ұжымдық нысандарда (кәсіпорынның қаражаттарының есебінен) жүргізілуі мүмкін, осылайша, компания бизнестің әлеуметтік жауапкершілік деңгейін,жұмыс берушінің беделін және қызметкерлердің адалдығын арттырады. Бұл қазіргі кездегі біздің болжап болмайтын өмірімізде өзін және өзінің қызметкерлерін қорғаудың қарапайым және заманауи тәсілдерінің бірі.
Сақтандыру объектісі шарттың қолданылу кезеңінде сақтандыру жағдайының басталуымен байланысты сақтанушының немесе сақтандырылушының мүліктік мүдделері болып табылады.
Сақтандыру жағдайы жазатайым жағдайдың нәтижесінде келесі жағдайдың басталуы болып табылады:
1) сақтандырылушының қайтыс болуы (сақтандыру төлемінің мөлшері — сақтандыру сомасынан 100% );
2) І топ мүгедектігі (сақтандыру төлемінің мөлшері — сақтандыру сомасынан 80% );
3) II топ мүгедектігі (сақтандыру төлемінің мөлшері — сақтандыру сомасынан 60%);
4) III топ мүгедектігі (сақтандыру төлемінің мөлшері — сақтандыру сомасынан 40% ).
Жазатайым жағдай ретінде сақтандырылушының денсаулығына залал келтірген, жарақаттаған немесе өлім жағдайына әкелген, сақтандырылушының ағзасына сыртқы механикалық, электрлік, химиялық немесе термиялық әсердің нәтижесінде адамның еркінен тыс басталған қысқа уақыттық оқиға (уақиға) түсініледі.
Произошел страховой случай и Вы столкнулись с проблемой. Не беспокойтесь, если у Вас страховой полис АО «СК «Евразия». Мы сочувствуем Вам и готовы оказать помощь и поддержку. В связи с введенным карантином в городах Алматы и Нур-Султан, по всем вопросам онлайн консультации и обратной связи по страховым случаям и страховым выплатам Вы можете обратиться по электронному адресу ServiceCenter@theeurasia.kz, написав обращение, обстоятельства произошедшего события, ваш вопрос и отправив свои контактные данные (ФИО, телефон и email), и наш компетентный специалист свяжется с Вами.